Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

ТЕОРІЯ ІНФОРМАЦІЇ Методичні вказівки до лабораторних робіт

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Комп’ютеризовані системи
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2005
Тип роботи:
Методичні вказівки до лабораторної роботи
Предмет:
Теорія інформації

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КОРАБЛЕБУДУВАННЯ ім. адмірала Макарова Кафедра комп’ютеризованих систем управління Блінцов С.В. ТЕОРІЯ ІНФОРМАЦІЇ Методичні вказівки до лабораторних робіт Миколаїв 2005 Вступ Даний цикл лабораторних робіт призначений для закріплення і розширення знань по основних розділах курсу «Теорія інформації» для студентів, що навчаються за спеціальністю “Системи управління та автоматики”. Обов'язковою умовою виконання циклу є наявність персональних комп'ютерів, оснащених програмним забезпеченням TURBO- (BORLAND) PASCAL та MATHCAD, бажано останніх версій. Програмне забезпечення, розроблене автором керівництва і що увійшло в Додаток циклу, складається в основному з двох модулів: модуля COMMON, в якому зосереджені типи, що визначаються користувачем і модуля OSTIN, що складається з основних і сервісних процедур. Внаслідок відносно великого розміру OSTIN, на початкових етапах циклу припустимо тимчасове вилучення деяких процедур з подальшим відновленням по мірі виконання лабораторних робіт. Обидва модулі мають бути завантажені в комп’ютер на вступному етапі виконання циклу. Лабораторна робота № 1 Безумовні імовірності випадкових подій Мета роботи: Дослідження апріорних імовірнісних характеристик методами цифрового статистичного моделювання. Загальні відомості. Загальний метод моделювання дискретної випадкової величини заснований на наступному співвідношенні:  Технічні засоби, що використовуються і програмне забезпечення. У теперішній роботі використовується персональний комп'ютер, середовище програмування TURBO-PASCAL або BORLAND PASCAL (графічний режим). Стандартні процедури і функції: Procedure RANDOMIZE; – для ініціалізації вбудованого генератора псевдовипадкових чисел; Function RANDOM[(Range: Word)]; – повертає псевдовипадкове число довжиною в слово у діапазоні 0 ( x < N, де N - значення, задане параметром Range. Procedure InitGraph(var GrDriver:Integer; var Mode: Integer; Path: String); – ініціалізує графічну систему і переводить апаратуру в графічний режим. Параметр Path – вказує шлях до блоку графічного інтерфейсу EGAVGA.BGI. Procedure PutPixel(X,Y:Integer; Pixel:Word); – будує елемент зображення в точці з координатами <X,Y>, колір якої визначається параметром Pixel. Procedure Rectangle(X1,Y1,X2,Y2:Integer); – малює прямокутник, використовуючи поточний колір і тип лінії. Точка з координатами <X1,Y1> визначає лівий верхній кут прямокутника, <X2,Y2> – визначає нижній правий кут. (0(X1<X2(GetMaxX, 0(Y1<Y2(GetMaxY). Procedure Circle(X,Y:Integer; R:Word); – малює коло з радіусом R. Точка <X,Y> вважається центром кола. Procedure CloseGraph; – закриває графічний режим. Увага! Використання процедури CloseGraph обов'язково при виході з графічного середовища. Зміст домашньої підготовки. 1. Вивчити опис, додаток і літературу, що рекомендується. 2. Підготувати ескіз, що зображає простір елементарних подій у вигляді прямокутної області, площа якої становить приблизно 1/6 частину площі екрана монітора. Виконати розмітку області. 3. Накреслити в області простору елементарних подій прямокутник менших розмірів. Його площа не повинна перевищувати 0.2 площі простору. Прив'язати координати лівого верхнього і правого нижнього кутів до екранних координат. 4. Скласти чорновий варіант програми побудови заданих фігур і заповнення внутрішніх областей крапками з випадковими координатами. Порядок виконання роботи. 1. Завантажити комп'ютер. 2. У розділі диска, який дозволений для використання в студентських роботах створити особистий каталог. 3. Увійти в середовище редактора TURBO PASCAL або BORLAND PASCAL. 4. Увійти в особистий каталог через меню FILE. 5. Створити файл з ім'ям LAB1. 6. Ввести чорновий варіант програми. 7. Відкомпілювати програму (меню COMPILE або Alt(F9). 8. Виконати програму (меню RUN або Ctrl(F9). 9. При необхідності внести корективи до тексту програми. 10. Шляхом візуальної оцінки підібрати число повторень експерименту. 11. Увести в текст програми блок підрахунку точо...
Антиботан аватар за замовчуванням

12.03.2013 22:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини